• ulu_fanua_01
  • ulu_fanua_02

O le fuafuaga mo le atinaʻeina umi o le faitotoa faafomaʻi a Moenke Door

O a fuafuaga mo le atina'e umi o le faitotoa faafoma'i a Moenke Door Industry?E mafai faapefea ona atiina ae mo se taimi umi?O tagata faigaluega fa'apolofesa ma fa'atekinisi o le a fa'afeiloa'i atu ia te oe.

1. Ave le auala faʻapitoa: E faitau afe fale gaosi faitotoa laupapa, ma o le tele oi latou o faitotoa faʻaleleia fale.Afai e te manaʻo e tu i le maketi o faitotoa laupapa mo se taimi umi, e tatau ona e uia le auala faʻapolofesa, e le gata "faʻapitoa" ae faʻapea foi "lelei" .O le auala lena e mafai ai ona e alu atili.Mo se faʻataʻitaʻiga, o Haosen Medical Door e taulaʻi i le suʻesuʻega ma le atinaʻeina ma le gaosiga o faitotoa faafomaʻi.Soo se taimi lava e te taʻua ai faitotoa faafomaʻi, o le ae mafaufau ia Moenke.

2. Fa'ailoa meafaigaluega sili ona maualuga: O le taimi nei o le Alamanuia 4.0, e mafai ona suia uma faiga tusilima i masini, o totogi o tagata faigaluega i totonu o le fale e masani ona siitia, ma o tulaga faigaluega o tagata faigaluega taitasi e le ogatasi, lea o le a oʻo atu ai i le le tutusa lelei. o faitotoa faafomai e le tutusa.O suiga uma i masini faʻainisinia e mafai ona faʻateleina le faʻaleleia o galuega, ae faʻapea foi ona faʻamaonia le lelei o oloa.

3. Tali atu ma le malosi i le valaau a le setete: I le amataga o aso o le toe fuataʻiga ma le tatalaina, na matou atiina ae tauaso le tamaoaiga ma le amanaiaina le tele o faafitauli, e pei o le siosiomaga.

摩恩科1

摩恩科2


Taimi meli: Me-18-2022